18. 04. 2019

HyperMedia, a.s. součástí skupiny BigBoard Praha, a.s.

Společnost BigBoard Praha a. s., největší poskytovatel venkovní reklamy v ČR, ovládl společnost HyperMedia, a.s., online vydavatele patřícího dlouhodobě do TOP 6 českého internetu se zásahem více než 5 mil. RU měsíčně, provozujícího weby hyperinzerce.cz, hyperslevy.cz a cca 50 dalších.

BigBoard vstupem do rychle rostoucího online segmentu rozšíří služby poskytované svým klientům, kterým bude nově moci poskytnout výkonnostně optimalizovanou kombinaci venkovní a online reklamy.

Z výzkumů agentur Nielsen Admosphere a Rapport opakovaně vyplývá, že kampaně venkovní reklamy výborně akcelerují výkonnost souběžných online kampaní. Zároveň venkovní reklama vychází jako vůbec nejefektivnější driver online aktivity. BigBoard na to reaguje a jako první provozovatel venkovní reklamy v ČR spojuje tyto dva mediatypy do jednoho mediálního domu.

„Vstup do online médií jsme plánovali dlouho a jsme rádi, že jsme ho neuspěchali, protože se nám nyní podařilo vstoupit do společnosti, kde vidíme výrazný růstový potenciál a velké synergie s naším core byznysem i našimi online projekty Flowee a kuchařky.cz,“ říká Richard Fuxa, předseda představenstva BigBoardu.

„Vstup BigBoardu pro nás znamená spojení s finančně i marketingově silným hráčem. Slibuji si od něj finanční stabilizaci, výrazné posílení naší pozice jak mezi online vydavateli, tak mezi slevovými portály a možnost růstu pomocí akvizic dalších webů zapadajících do naší koncepce. Spojení s největším poskytovatelem venkovní reklamy pro nás také znamená marketingovou výhodu, kterou nemá žádný jiný konkurent a my ji hodláme plně využít k propagaci našich produktů a služeb. Díky rozšíření našich aktivit u nás najdou pracovní příležitost další šikovní obchodníci, kterým můžeme nabídnout jistotu perspektivního zázemí,“ okomentoval vstup BigBoardu do HyperMedia její zakladatel a výkonný ředitel Petr Beneš.

BigBoard získal za blíže nespecifikovaných podmínek 80% podíl ve společnosti. Zakladatel Petr Beneš si ponechal 20% podíl a bude společnost i nadále výkonně řídit. Obchodní týmy obou společností zatím pracují nezávisle a připravují společné optimalizované produkty pro své klienty.