04. 03. 2016

Společnost HyperMedia, a.s. uvádí nový televizní vzkaz

Společnost HyperMedia, a.s., přední provozovatel internetových portálů na českém trhu uvádí sponzorský vzkaz, v níž představuje služby svého největšího portálu HyperInzerce.cz.

 


Televizní vzkaz je k vidění zejména před hokejovými utkáními na České televizi a play off, kde se bude po celou dobu hokejové sezóny objevovat pravidelně. Sponzorský vzkaz na HyperInzerce.cz, který byl poprvé odvysílán 23. 2. 2016 v rámci přenosu utkání Kometa vs. Třinec, je součástí komplexní kampaně zaměřené na zviditelnění služeb tohoto inzertního portálu.

 

Vzkaz cílí nejen na typické hokejové fanoušky – muže ve věku od 35 do 64 let – ale i na rodiny s dětmi.HyperInzerci.cz jim představuje nejen jako ideální prostor pro snadný a rychlý prodej a nákup věcí a služeb, ale také jako místo plné příběhů skrytých za každým inzerátem. Vzkaz tak ukazuje, jak HyperInzerce.cz může každého z nás provázet po celý jeho život. Při každém sportovním přenosu má šanci sponzorský vzkaz zhlédnout okolo 150 tisíc diváků, které seznamuje s nejvyhledávanějšími sekcemi na HyperInzerce.cz, mezi nimiž jednoznačně vedou sekce Auto-moto a Zvířata.

 

https://www.youtube.com/watch?v=d7WK-1pNEtA