09. 04. 2014

Reklama Polygraf je za dveřmi

Veletrh Reklama-Polygraf, který se koná ve dnech 13. – 15. května, v areálu PVA EXPO Praha – Letňany, bude v roce 2014 největším setkáním lidí z marketingu, médií, reklamních a tiskových služeb v České a Slovenské republice. Přípravy 21. ročníku jsou v plném proudu a již dnes je zřejmé, že loňský veletrh, který se uskutečnil v nových výstavních halách letňanského výstaviště, nastartoval novou éru této tradiční veletržní akce.

 

Pojďme se spolu podívat, jaký vlastně bude letošní veletrh Reklama Polygraf.

 

Reklama Polygraf v číslech


V zásadě bude mít letošní ročník obdobný počet vystavovatelů jako loni. Ve třech výstavních halách se na něm představí více než 250 vystavovatelů z tuzemska i zahraničí. Expozice vystavovatelů budou na ploše 10.000 m²

 

Reklama Polygraf Printová


Významný bude posun letošního ročníku veletrhu do polygrafické oblasti, hlavně v sekci digitálního produkčního tisku, kde budou zejména prezentovány nové technologie, produkční zařízení a celková tisková řešení. Návštěvníkům budou představeny zařízení s mimořádnou kvalitou obrazu a vysokou rychlostí tisku a to jak při barevném tak černobílém tisku. Tato oblast digitálního tisku bude zastoupena především v expozicích firem Dataline, Canon, Impromat – Ricoh, Konica Minolta a Xerox. Papírová média bude ze svého portfolia prezentovat firma Europapier, nebo společnost Antalis, která ale také představí další alternativní tisková média ze své široké nabídky. Printový segment bude prezentován v hale číslo 4.

 

Reklama Polygraf Signmakingová


Oblast vizuální komunikace je již tradičně hlavním oborem, který se na veletrhu prezentuje. Nejinak tomu bude i letos. Dodavatelé technologií a materiálů pro reklamní velkoformátový digitální tisk budou letos mimo jiné zastoupeni společnostmi  Comimpex Print, Epson, Fujifilm, Spandex, Profisign (Roland) nebo HSW (HP).V letošním roce budou v ještě větší míře než v loňském roce prezentovány zařízení s přesahem do oblasti potisku a finišingu obalů. Média a spotřební materiál naleznou návštěvníci ve výstavních stáncích dodavatelů jak signmakingu, tak printu. Jedná se zejména o média pro tisk, inkousty, tonery a finišingové materiály, tedy laky a laminovací fólie (například firma Formica). Signmakigový segment bude prezentován v hale číslo 4.

 

Reklama Polygraf a Grafický design v architektuře


Jedná se o jedno z hlavních témat letošního ročníku. Spojení tradičních signmakingových postupů a nových tiskových technologií či materiálů otevírá další zajímavé zákaznické trhy. S grafickým designem v architektuře se seznámíte mimo jiné v expozicích firem HP, HSW, Spandex, Antalis, Axom, Spyron. V nabídce vystavovatelů nebudou chybět digitálně potisknuté tapety, technologie pro potisk textilu, skla, kamene, dřeva, zrcadel a dalších atraktivních materiálů, jako jsou například speciální potisknutelné samolepicí fólie, s jejichž pomocí je možno grafiku aplikovat na fasády budov, chodníky, nebo podlahy. V rámci tohoto tématu, se bude také prezentovat sekce Scéna: Inspirace & Trendy 2014, což je společná vzorková prezentace trendových interiérových materiálů a produktů. Představení aktuálních směrů a ukázka revolučních možností v segmentu bytového designu, architektury a stavebnictví, obohatí stávající strukturu návštěvníků o nové profesní skupiny. Grafický design v architektuře bude prezentován v hale číslo 4.

 

Reklama Polygraf a Digital signage


Další zajímavou oblastí prezentovanou na veletrhu bude Digital Signage, tedy systém digitálních zobrazovacích zařízení. V současné době zažívá toto řešení významný rozvoj, díky výrazně vyšší schopnosti zaujmout a udržet pozornost klientů. Vzhledem k možnosti komunikovat aktualizovaná, vysoce personalizovaná a cílená sdělení v rychle se měnícím světě, se jedná o velice efektivní nástroj pro komunikaci, prezentaci a navigaci. Digital signage bude prezentován v hale číslo 3.

 

Reklama Polygraf a Event Day


Event marketing je marketingová činnost, v jejímž středu stojí event. Neexistuje jediná definice tohoto pojmu - nejvýstižněji je třeba event chápat jako výjimečný zážitek.  Ale je to tak Event se prostě musí prožít a vidět. Proto jsme pro návštěvníky po loňské úspěšné premiéře letos opět připravili jednodenní akci Event Day. Na 60 firem představí návštěvníkům pestrou nabídku eventových služeb.  Budete mít možnost seznámit se s jedním z důležitých nástrojů marketingu, s kterým můžete prohloubit vztahy s obchodními partnery, nebo upoutat nové potencionální klienty pomocí nevšedních zážitků. Event Day se bude konat první den veletrhu v hale číslo 6.

 

Doprovodný program


Tradičně bohatý bude i letos doprovodný program veletrhu, který je připravován ve spolupráci s odbornými profesními asociacemi a sdruženími. Druhý den veletrhu se bude konat odborná konference na témaNepodceňujme přidanou hodnotu v tiskových službách, kterou organizuje Společnost tisku a Svaz polygrafických podnikatelů. Další půldenní bloky odborných seminářů jsou připravovány Asociací sítotisku a digitálního tisku, Asociací POPAI a Českou marketingovou společností. Unie grafického designupřipravila semináře na téma: Jak je namig důležitý pro grafický design a Smlouvy pro tvůrce autorských děl. V rámci doprovodného programu budou také vyhlášeny výsledky oborových soutěží Kalendář roku, Duhový paprsek a Hvězda 3D reklamy.

 

Veletrh Reklama Polygraf, tak jak je koncipován, nabídne odborné veřejnosti řadu zajímavých témat, představení současných trendů a uvede hlavní vývojové směry. Pro návštěvníky je na webových stránkách veletrhu k dispozici registrace, na které je možné získat zlevněnou vstupenku. Aktuální a podrobné informace nejdete na www.reklama-fair.cz

 

HyperMedia a HyperInzerce.cz jsou partnerem veletrhu.