04. 02. 2015

HyperSlevy.cz upevňují svou pozici mezi předními slevovými portály v ČR

Společnost HyperMedia, a.s., přední provozovatel internetových portálů na českém trhu, na počátku roku 2015 spustila mediální propagaci svého slevového portálu HyperSlevy.cz. Cílem probíhající kampaně je zejména zviditelnění a podpora prodeje zboží a služeb poskytovatelů slevových akcí i oslovení nových zákazníků.

Mediální propagace HyperSlevy.cz má hned několik podob. Již tradičně byly HyperSlevy.cz podpořeny rádiovou kampaní ve formě sponzoringu časomíry na Evropě 2 a Frekvenci 1 s celkovým zásahem přes 3 miliony posluchačů. HyperSlevy.cz jsou k vidění také na reklamních bannerech na serverech Seznam.cz – homepage Seznam.cz, Novinky.cz, ProŽeny.cz a Super.cz. Téměř půl milionu uživatelů HyperSlevy.cz je osloveno denními mailingy a dalších 400 000 uživatelů mailingy speciálními zahrnujícími pouze tematicky laděné akce. Ty jsou vždy součástí také speciálních microsites – příkladem jsou právě probíhající valentýnské slevy.

Slevové akce na HyperSlevy.cz jsou tradičně podporovány také prostřednictví agregátorů, Sklik a Adwords reklamy či sponzorované FB propagace.

Součástí podpory HyperSlevy.cz je také partnerský program, v rámci kterého se každý může zapojit do propagace slevových akcí na HyperSlevy.cz (např. prostřednictvím svých internetových portálů, blogů, FB stránek apod.) a získat tak zajímavé provize z uskutečněných nákupů.

Pro HyperSlevy.cz, které na poli slevových portálů fungují již od roku 2010, byl poslední kvartál roku 2014 co do prodejnosti voucherů rekordní. Od masivní propagace HyperSlevy.cz očekává vedení společnosti HyperMedia, a.s., další nárůst prodejnosti.

O HyperSlevy.cz

Portál HyperSlevy.cz patří mezi TOP slevové portály na tuzemském trhu. HyperSlevy.cz přináší hromadné slevy na vysoce kvalitní zboží a služby a garantují stoprocentně bezpečný nákup i profesionální přístup k zákazníkovi.

O HyperMedia, a.s.

Společnost HyperMedia, a.s., působí na internetovém trhu od roku 2003 a se svými více než 30 internetovými projekty patří k předním provozovatelům v České republice. Do jejího portfolia patří portály, jako jsou například HyperInzerce.cz, HyperSlevy.cz, HyperZboží.cz, TopRecepty.cz a další, v rámci nichž se společnost zaměřuje zejména na prodej internetové reklamy zaměřené na zásah cílové skupiny.