08. 04. 2009

Hyperreality.cz se těší rostoucí oblibě mezi uživateli

Ve svém letošním 15. čísle přináší uznávaný týdeník pro marketingovou komunikaci Marketing&Mediazajímavé srovnání českých realitních portálů. Zabývá se poklesem návštěvnosti jednotlivých serverů v důsledku menší dostupnosti hypoték a obav z dopadů finanční krize. Vyjmenovává hlavní české realitní servery a vypočítává meziroční pokles jejich návštěvnosti (viz. graf níže). Jako jedinou výjimku uvádí portálHyperreality.cz, jehož návštěvnost meziročně výrazně vzrostla. „Jsou zde ovšem i realitní servery, kterým se meziročně dařilo, byť se jedná o naprosté výjimky. Nejmarkantnější to bylo u webu Hyperreality.cz společnostiHyperinzerce, který zaznamenal 42% růst a s 91 tis. RU (reální uživatelé- pozn. redakce Hyperinzerce) se dotáhl na Realitymix.cz,“ uvádí ve svém článku Marketing&Media.

Nutno ovšem přiznat, že úspěch Hyperrealit není náhodný. Jedním z faktorů, který ovlivnil oblíbenost tohoto serveru, je velice vstřícná inzertní politika provozovatelů vůči realitním kancelářím včetně možnosti exportu jimi nabízených nemovitostí na hlavní server Hyperinzerce.cz. Hlavní roli ovšem sehrála celková koncepce portáluHyperreality, který je vytvořen především pro koncové uživatele- tj. zájemce o koupi, prodej nebo pronájem nemovitostí. Snadný a intuitivní pohyb uživatelů po webu, přehledné a rychlé vyhledávání mezi nabídkami nemovitostí, atraktivní design stránek - to jsou důvody, proč se uživatelé na Hyperreality rádi vracejí a doporučují je svému okolí.

„Nebojím se říci, že obliba našeho serveru vzrostla raketovým způsobem a již nyní se s návštěvností dostáváme před zaběhnuté realitní servery s dlouholetou tradicí,“ potvrzuje statistické údaje Petr Beneš, spoluzakladatel a výkonný ředitel společnosti Hyperinzerce, která realitní portál provozuje.