26. 07. 2011

HyperMedia, a.s. odkoupila zbývající 50% podíl ve srovnávači cen

Tento projekt byl společností HyperMedia, a.s. z části odkoupen již před 11 měsíci, tedy v září roku 2010. Za toto období, dokázala HyperMedia  projekt v rámci návštěvnosti zvednout o 120%, a to z původních 310 tisíc na 791 tisíc návštěv měsíčně (dle měření  Google Analytics).

 

V období, kdy  HyperZboží.cz získala do svého portfolia z 50%, měl projekt registrovaných přibližně 4 000 internetových obchodů. V současnosti eviduje více než 8 400 registrovaných e-shopů, a již nyní umožňuje srovnávat cenové nabídky více než 27 milionů kusů zboží nejrůznějšího druhu a denně přibývají další. Dle statistik Netmonitor lze zařadit tento portál mezi první 3 největší internetové srovnávače cen zboží.

 

Dalším strategickým krokem ve vývoji projektu HyperZboží.cz je jeho plánovaná expanze na slovenský trh. I naši slovenští sousedé se tedy, co nevidět, mohou těšit na možnost využití tohoto úspěšného projektu na poli dnes velice populárních srovnávačů cen.

 

„Tento projekt není rozhodně poslední akvizicí společnosti HyperMedia, a.s.,“ uvádí Petr Beneš, výkonný ředitel společnosti HyperMedia, a.s., která nedávno odkoupila též internetové portály 3solutions.cz, Kdekoupitpneu.cza Kdekupitpneu.sk, Pneuservisy.cz a Pneuservisy.sk, Xicht.cz a Sosej.cz.

O společnosti:

HyperMedia,a.s. je provozovatel největšího inzertního portálu v ČR, HyperInzerce.cz a řady dalších internetových projektů, kterými jsou například HyperReality.cz, HyperPráce.cz, HyperSlevy.cz, HyperBydlení.cz,AdresářFirem.cz, VýběrSlev.cz, AktuálníVozy.cz.