31. 03. 2009

Hyperinzerce sponzorem soutěže mladých talentů Junior Internet 2009

Na tomto mezinárodním sympóziu mohli mladí zástupci naší země porovnat své schopnosti a dovednosti se svými vrstevníky z ostatních států Visegrádské čtyřky (Slovensko, Polsko a Maďarsko). Na konferenci byly také vyhlášeny výsledky čtyř internetových soutěží, do nichž téměř 400 účastníků přihlásilo své webové stránky, internetové projekty, grafické práce a eseje o internetu. Společnost Hyperinzerce věnovala 2 nové notebooky pro vítěze soutěže JuniorErb, která se specializovala na tvorbu webových stránek pro města, obce, regiony, turistická místa či veřejnou správu.

 

Ceny od Hyperinzerce získali Martin Klos za svůj webový projekt www.koprivnice.unas.cz a Matěj Brýdl za své stránky www.lanskrounsko.cz. Čtrnáctiletý Martin nám na sebe prozradil: „za úspěch považuji kladné ohlasy občanů našeho města i stabilní návštěvnost stránek, která dosahuje kolem 80 uživatelů denně.“ O tři roky starší Matěj by chtěl do budoucna zpřístupnit svůj web i zrakově postiženým uživatelům a zapojit více mladých lidí do dění v regionu. „Jedním z hlavních cílů mého webu je zviditelnit Lanškrounsko pro turisty,“ dodal na závěr rozhovoru student všeobecného gymnázia.

Hyperinzerce přeje oběma vítězům mnoho úspěchů a další zajímavé a užitečné internetové projekty!